+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Radisson Hotel and Conference Centre London Heathrow usytuowany jest niespełna 500 metrów od terminali 1, 2, i 3 na lotnisku Heathrow. Oferuje on przestronne i nowocześnie urządzone pokoje, bezpłatne WiFi przez szybkie łącze internetowe, kryty basen oraz centrum fitness ze sprzętem do ćwiczeń aerobowych i siłowych. Za dodatkową opłatą obiekt zapewnia transfer do terminali lotniskowych obsługiwany przez Heathrow Hoppa. Pokoje są klimatyzowane i oferują telewizor z płaskim ekranem, urządzenie Chromecast oraz łazienkę. W każdym z nich przygotowano ponadto biurko, suszarkę do włosów oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. W hotelu na telewizorach plazmowych wyświetlane są na bieżąco godziny odlotów. Na miejscu dostępny jest także duży parking. Lokal RBG Bar & Grill oferuje dania kuchni międzynarodowej. Bar i restauracja Icon’s serwuje posiłki i przekąski przez cały dzień oraz dysponuje dobrze zaopatrzonym barem. Dojazd do parku biznesowego Stockley Park zajmuje 15 minut. Do parku rozrywki Thorpe Park i zamku Windsor można dojechać w 20 minut. Centrum Londynu oddalone jest od obiektu o 15 minut jazdy pociągiem linii Heathrow Express.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości GBP 50 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Hotel dysponuje 480 miejscami parkingowymi, które oferowane są w zależności od dostępności. Pokoje z preferowanym rodzajem łóżek oferowane są wyłącznie na życzenie. Ich dostępność nie jest gwarantowana. Musi ona zostać potwierdzona przez personel hotelu.
W przypadku rezerwacji więcej niż 9 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 15 GBP za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 12 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, kręgielnia, ogrzewanie, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z podgrzewaną wodą, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, fitness, szatnia / przebieralnia, basen, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości
"Zalety: Mile Panie sprzątające. Lokalizacja bardzo dobra. Ładnie wyglądający hol i recepcja. W dniu zameldowania pokoje są czyste. Wygodne łóżka.
Wady: Poszewki na kołdrę z dziurami. Przebarwione ręczniki i poprute ręczniki. Jeśli zostaje się kilka nocy to pokój nie jest sprzątany dokładnie. Tylko wymiana ręczników. Nie jest odkurzane ani nie jest myta podłoga, nie są ścierane kurze. Nie radzę chodzić boso. Może Panie sprzątające mają za mało czasu na pokój. Trzeba po kilka razy prosić o zmianę pościeli. Przełożeni czy też managerowie Pan sprzątających nie szanują znaku " nie przeszkadzać". Panie Sprzątające rozumieją co ten znak znaczy ich przełożenie nie. Ciężko jest się dodzwonić do kogokolwiek z obsługi. Hotel ma słabe wyciszenie. Od 6 rano słychać jak obsługa rozmawia przez komunikatory, krótkofalówki."
"Zalety: Miły i pomocny personel. Blisko przystanki autobusowe. Owoce, słodkości i woda smakowa dostępna bez limitu w lobby.
Wady: Dziurawe poszewki na kołdrę i poduszki. Sprane ręczniki. Bardzo małe pokoje. Źle zaprojektowane oświetlenie pokoju."
"Zalety: Lokalizacja jak najbardziej korzystna. Transfer na pobliskie lotnisko, cena trochę wygórowana jak na tak bliską odległość. Kawa i woda do picia w pokoju.
Wady: Brak informacji że nie ma możliwości pieszego dotarcia na lotnisko i trzeba skorzystać z jakiegokolwiek transportu z/na lotnisko. Podróżując beż bagażu dystans 500 metrów można śmiało przejść pieszo."
"Zalety: Idealny hotel przy lotnisku. Polecam."
"Zalety: Hotel ma basen oraz siłownię. Ładnie wyglądająca wyremontowana recepcja. Bardzo dobra komunikacja autobusowa w pobliżu hotelu. Bardzo miła i pomocna obsługa sprzątająca.
Wady: Pokoje małe. Ceny dość wysokie. Reguła że trzeba dać dzień wcześniej znać czy chce się mieć posprzątany pokój trzeba iść do recepcji która cały czas jest zajęta a telefonicznie jest ciężko się dogadać. Recepcja czy serwis informacja czy sprzątaczki jest bardzo ciężko się dodzwonić. Mimo wywieszonej informacji nie przeszkadzać menadżerowie sprzątaczek i tak pukają i wchodzą do pokoju. Sprzątaczki tego nie robią. Poszewki na poduszki i prześcieradła zdarzają się z dziurami lub plamami niedopranymi. To samo tyczy się ręczników. Mało miejsc do spędzania czasu na dworze przy tak ładnej pogodzie jest zaledwie kilka krzesełek z przodu hotelu które przeważnie są zajęte przez palaczy."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: