+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Radisson RED London Heathrow usytuowany jest w miejscowości Harmondsworth. Na miejscu do dyspozycji Gości jest restauracja, bar, kryty basen oraz sauna. Udogodnienia obejmują także całodobową recepcję i obsługę pokoju. Na terenie obiektu działa bar oraz restauracja, w której przez cały dzień i wieczorem serwowane są rozmaite posiłki i napoje. Dostępne są w nich przekąski, śniadania, obiady i kolacje. Codziennie rano w hotelu serwowane jest śniadanie w formie bufetu. Obiekt jest oddalony o 16 km od Windsoru oraz o 27 km od Londynu. Najbliższym lotniskiem jest port lotniczy Londyn-Heathrow, położony w odległości niespełna 1 km od obiektu. Za dodatkową opłatą oferowany jest transfer lotniskowy.
Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości GBP 50 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa) w cenie 15 GBP za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 12 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), automat z napojami, automat z przekąskami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, owoce, wskazówki dla niewidomych w alfabecie Braille'a, fitness, szatnia / przebieralnia, basen, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości
"Zalety: Lokalizacja blisko lotniska.
Możliwość zrobienia check in online bez stania w długiej kolejce oraz zamówienia Taxi przez automat znajdujący się obok recepcji.
Wady: W pokoju było bardzo zimno. Przy plus 3 stopniach C na zewnątrz, temperatura była ustawiona na maksymalną wartość 24 stopni, a po kilku godzinach wciąż dmuchało zimne powietrze. Obsługa hotelowa nie była w stanie nam pomóc.
Rezerwowaliśmy pokój z łóżeczkiem dla rocznego dziecka i hotel nam to potwierdził. Otrzymaliśmy pokój z dwoma łóżkami piętrowymi dla starszych dzieci i ze względów bezpieczeństwa dziecko musiało spać z nami."
"Zalety: Dogodna lokalizacja blisko lotniska London Heathrow, bardzo miła obsługa, bardzo czysto i wygodnie"
"Zalety: Korzystna dla mnie lokalizacja. Dobre śniadanie, duży wybór. Duże, wygodne łóżko.
Wady: Samodzielne zameldowanie online nie zadziałało, bardzo długi czas oczekiwania na klucze w recepcji.
Mimo wielu punktów świetlnych, pokój był ciemny.
W hotelu jest basen, ale ma 1m głębokości na całej powierzchni, to mało. Basen ogólnie jest mały i przy rodzinie z 4 dzieci w tym samym basenie, nie miałam możliwości tak naprawdę pływać.
W pokoju było zimno, podniosłam temperaturę ale bardzo długo pokój się ogrzewał. Brak szlafroka i kapci."
"Zalety: Lokalizacja bardzo dobra. Ładna recepcja. Duże łóżko w pokoju.
Wady: Zostałam kilka nocy i był problem ze sprzątaniem. Jeśli już ktoś posprzątał mój pokój to tylko przetarł krany. O odkurzaniu czy umyciu szklanek można zapomnieć. A żeby przebrali pościel trzeba dzwonić i osobno prosić. Kilka lat temu byłam tu częstym gościem i nigdy takiego problemu nie miałam."
"Zalety: Location"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: