+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Hotel San Giorgio, usytuowany w miejscowości Tavazzano, oferuje bar oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Porta Romana Metro Station – 24 km. Ten 2-gwiazdkowy hotel zbudowany został w 1970 roku.W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Stacja metra Lambrate ( 28 km), Villa Necchi Campiglio ( 29 km). Na terenie hotelu znajduje się restauracja. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Arena Forum Assago – 26 km. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje wyposażone w szafę, sejf i telewizor. W każdym pokoju zapewniono też prywatną łazienkę z bidet. Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi. W niektórych pokojach zapewniono również w balkon. Wszystkie pokoje wyposażone są w lodówkę. Codziennie rano na miejscu serwowane jest śniadanie włoskie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Pałac Królewski – 29 km, Museo del Novecento – 29 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Mediolan-Linate, znajduje się 18 km od obiektu Hotel San Giorgio.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Dzieci nie są akceptowane.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
parking, restauracja, bar, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sprzęt do grillowania, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, automat z napojami, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, dostęp za pomocą kluczy, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: