+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Brand New London 2Bed Apartment By Inala Investments- Business and Tourist hotspot położony jest w miejscowości Edgware i oferuje bezpłatne WiFi oraz klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stacja metra Edgware – 300 m, Stacja metra Stanmore – 2,7 km. Odległość ważnych miejsc od apartamentu: Stacja metra Kenton – 5,8 km, Stacja metra Preston Road – 6,2 km. W apartamencie zapewniono balkon, 2 sypialnie, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i zmywarka, a także 1 łazienkę z prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na miasto. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stacja metra Harrow-on-the-Hill – 7,6 km, Hala Wembley Arena – 8,2 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Londyn Heathrow, znajduje się 24 km od obiektu Brand New London 2Bed Apartment By Inala Investments- Business and Tourist hotspot.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Brand New London 2Bed Apartment By Inala Investments- Business and Tourist hotspot o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście otrzymają umowę wynajmu, którą należy podpisać i zwrócić do obiektu przed przyjazdem. Jeśli goście nie otrzymają umowy na czas, powinni zadzwonić do firmy zarządzającej obiektem pod numer telefonu podany w potwierdzeniu rezerwacji. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości GBP 300 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. -Parties and loud music are strictly prohibited. If guests are found to violate these rules, they will be evicted without any refunds. -Please note there is a GBP 60 fee for late check-in between 20:00 and 22:00. Check-out time is 10:30; departure after that time without prior agreement will result in additional charges. -Official photo identification, either a drivers licence or passport and proof of address, is to be sent to the booking channel prior to the guest arrival. The card must match the name of the individual who made the booking. Upon check-in, guests are required to show their official photo identification, such as a drivers' licence or passport, and the card used to secure the booking. The name and address must correspond to the details provided on the booking, and on the credit/debit card provided. If the card used for payment is not that of the guest who booked or on the reservation, valid photo identification verifying the address on the reservation must be supplied that corresponds to the payment card supplied. Please do not show up at the property without the Team at Inala having verified your I.D. -Only the number of guests specified in the booking should use and check-in to the apartment. Any additional guest must be pre-approved before arrival. If it is found that additional guests are at the property without prior consent, you will be asked to leave without any refunds. -Please note that all special requests are subject to availability and additional charges may apply. Guests are required to show a photo identification and credit card upon check-in. -A damage deposit of GBP 400 is required. You should be reimbursed 7 days after check-out. The card used to pay for the damage deposit must be the same as the card used for the booking. This deposit is fully refundable on check-out, subject to a damage inspection of the accommodation. Guests are required to send photo identification, either a drivers licence or passport, proof of address to the property prior to arrival for fire regulation purposes. Please note that this name must match the original name used to make the booking. If the name on the booking has been modified the property will only accept ID that matches the original name, but the lead guest reserves the right to request ID for the modified name in addition. -During check-in, guests are required to show their photo identification and the card used to secure the booking. The name and address must correspond to the details provided on the booking, and on the credit/debit card provided. If the card used for payment is not that of the guest who booked or on the reservation, valid photo identification verifying the address on the reservation must be supplied that corresponds to the payment card supplied. Only the number of guests specified in the booking can enter the dwelling. Any additional guest must be pre-approved before arrival. If it is found that additional guests are at the property without prior consent, you will be asked to leave without any refunds. -A baby cot is available. Please request at the time of booking. The lead guest must be 25 years and older. Please note that all special requests are subject to availability and additional charges may apply. -Please inform management in advance of your expected arrival time. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly with the contact details provided in your confirmation. This property will not accommodate hen, stag or similar parties. -This property is located in a residential area and guests are asked to refrain from excessive noise.
pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: