+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Feel Good położony jest w miejscowości Hikkaduwa i oferuje klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Narigama Beach – 2 km, Plaża Seenigama Beach – 2,1 km. Obiekt zapewnia ogród oraz bezpłatny prywatny parking. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Plaża Hikkaduwa Beach ( 400 m). W apartamencie zapewniono taras, 1 sypialnię, salon, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, a także 1 łazienkę z bidetem i prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na ogród. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. W pobliżu obiektu Feel Good znajdują się liczne atrakcje, takie jak Hikkaduwa Bus Stand, Hikkaduwa Railway Station i Rafa koralowa Hikkaduwa. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Koggala, znajduje się 32 km od obiektu Feel Good. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, obsługa pokoju, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, bezpłatny parking, masaż, kajakarstwo, nurkowanie, klimatyzacja, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, plaża, transfer, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: