+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Oferta obiektu Inn Hotel & Resort położonego w miejscowości Kalām obejmuje ogród. Oferta obiektu obejmuje wspólną kuchnię. Na miejscu znajduje się również restauracja i taras. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. Personel służy także pomocą w organizacji wycieczek. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono patio z widokiem na ogród. We wszystkich pokojach w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z wybranych pokoi roztacza się również widok na góry. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w biurko i telewizor z płaskim ekranem. Na miejscu serwowane jest śniadanie azjatyckie. Okolica jest popularna wśród miłośników trekkingu. W obiekcie działa wypożyczalnia samochodów. Obiekt dysponuje centrum biznesowym. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Czitral, znajduje się 219 km od obiektu Inn Hotel & Resort. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, pokoje dla alergików, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, posiłki dla dzieci, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do badmintona, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, transfer, wieczór filmowy, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: