+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Amedia Frankfurt Airport, Trademark Collection by Wyndham is located a 15-minute drive away from the Frankfurt Airport. It offers several event rooms, a free gym and sauna as well as free WiFi in all areas. All rooms in the 4-star Amedia Frankfurt Airport, Trademark Collection by Wyndham feature air conditioning, a flat-screen TV with satellite channels TV.and a private bathroom with a bath. Breakfast is available at the AMEDIA Hotel & Suites Frankfurt Airport. International meals are served in the restaurant, modern bistro with bar, or in the conservatory. The terrace is open in warm weather. The Amedia Frankfurt Airport, Trademark Collection by Wyndham is a 15-minute walk from Raunheim S-Bahn (city rail) station which offers direct links to Frankfurt Main Station (25 km) and Frankfurt Airport (12 km). Mainz and Wiesbaden can also be easily reached by road or rail.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu.
W przypadku rezerwacji więcej niż 9 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 10 EUR za dzień.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), automat z napojami, automat z przekąskami, wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, wino / szampan, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, fitness, szatnia / przebieralnia, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Maseczki dla gości
"Zalety: bardzo miła i pomocna obsługa pokój bardzo czysty."
"Wady: Hotel jest beznadziejny. Słaba jakość pokoju i śniadania. Obsługa niemiła zarówno w hotelu jak i poza nim. Zero komunikacji, mimo maili, korespondencji na booking, telefonów oraz wsparcia booking nie ma takiej siły, która pomogłaby obsłudze hotelowej zmusić się do wystawienia FV. Obsługa na najniższym poziomie. Jest to niedopuszczalne, zdecydowanie NIE POLECAM !
Edit: Po wystawieniu negatywnej opinii, hotel się ze mną skontaktował w celu kolejnego oszustwa. Zostałam poinformowana, iż mój adres mailowy jest nieprawidłowy (co jest nieprawdą) i że faktura została do mnie wysłana pocztą (co jest nieprawdą). Na kolejne prośby o potwierdzenie nadania, lub skan - BRAK ODPOWIEDZI. Szkoda pieniędzy."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: