+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Oferta obiektu Hotel Acuarios Spa Mesitas położonego w miejscowości El Colegio obejmuje wspólny salon, taras, bar oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. We wszystkich opcjach zakwaterowania w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z niektórych opcji zakwaterowania roztacza się również widok na miasto. Wszystkie opcje zakwaterowania w obiekcie wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych. Każdego ranka w obiekcie serwowane jest śniadanie amerykańskie. Obiekt Hotel Acuarios Spa Mesitas oferuje wannę spa. Personel całodobowej recepcji w obiekcie chętnie udzieli niezbędnych informacji. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Bogota - El Dorado, znajduje się 64 km od obiektu Hotel Acuarios Spa Mesitas.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Acuarios Spa Mesitas o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracowników/podróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w wieku od 1 roku.
Dzieci od 1 roku do lat 2 płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 3 do lat 17 płacą COP 55 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 3 lub więcej lat płacą COP 50 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Łóżeczka dziecięce nie są dostępne.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wanna z hydromasażem / jacuzzi, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, WiFi, bezpłatne WiFi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, automat z napojami, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, WiFi dostępne w całym obiekcie, łaźnia na świeżym powietrzu, łaźnia publiczna, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, parking strzeżony, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, kawiarnia na miejscu, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: