+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Beths Haven położony jest w miejscowości Ruiru i oferuje ogród, wspólny salon oraz taras. Na miejscu zapewniono też bezpłatne WiFi, a Goście mogą podziwiać widok na ogród. Oferta apartamentu obejmuje bezpłatny prywatny parking oraz obsługę pokoju. W apartamencie do dyspozycji Gości przygotowano balkon, 1 sypialnię, salon oraz kuchnię z doskonałym wyposażeniem. Personel recepcji służy pomocą przez cały dzień. Na terenie obiektu Beths Haven znajduje się plac zabaw. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Muzeum Narodowe w Nairobi – 22 km, Wieżowiec Kenyatta International Conference Centre – 23 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Jomo Kenyatta, znajduje się 25 km od obiektu Beths Haven.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Beths Haven o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, taras, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, plac zabaw dla dzieci, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, sala zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, dostęp dla wózków inwalidzkich, wysoka toaleta, niska umywalka, legowisko dla pupila, miski dla pupila, galerie sztuki, wieczór filmowy, piesze wycieczki, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: