+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
2-gwiazdkowy obiekt OYO 90776 Fortune 88 Grand Kamala Lagoon położony jest w miejscowości Bekasi i oferuje różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono prywatny balkon. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Centrum handlowe Grand Galaxy Park ( 4 km), Park rozrywki Taman Mini Indonesia Indah ( 16 km), Selamat Datang Monument ( 23 km). Odległość ważnych miejsc od hotelu: Centrum handlowe Grand Indonesia – 23 km, Centrum handlowe Sarinah – 24 km. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w klimatyzację i telewizor. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stacja kolejowa Gambir – 24 km, Park narodowy National Monument Park – 25 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Dżakarta-Halim Perdanakusuma, znajduje się 17 km od obiektu OYO 90776 Fortune 88 Grand Kamala Lagoon.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. If Front desk operating hours are closed then contact 08118844422 (Whatsapp only) to meet at Barclays North lobby.
Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
obsługa pokoju, pokoje dla niepalących, odkryty basen, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), codzienne sprzątanie, basen z widokiem, meble ogrodowe, basen, dostęp za pomocą karty, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: