+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt OYO Flagship Sandhra Apartments, położony w miejscowości Pūvār, oferuje takie udogodnienia, jak wspólny salon, restauracja i bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Padmanabhaswamy – 25 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Napier Museum ( 28 km), Ośrodek Poovar Island ( 2,5 km), Rozlewisko w Poovar ( 2,6 km). Odległość ważnych miejsc od hotelu: Padmanabhapuram Palace, Kovalam – 14 km, Vizhinjam Marine Aquarium – 15 km. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w klimatyzację i telewizor. Codziennie na miejscu serwowane jest śniadanie kontynentalne. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Vizhinjam Lighthouse – 15 km, Vellayani Lake – 20 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Thiruvananthapuram, znajduje się 24 km od obiektu OYO Flagship Sandhra Apartments.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. The final price is inclusive of Rs 49 towards the charge of sanitisation fees
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
restauracja, dostęp do Internetu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, wspólny salon / sala TV, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: