+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt HOTEL ROYAL HILLTON, usytuowany w miejscowości Pāonta Sāhib, oferuje wspólny salon, bezpłatny prywatny parking, taras oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Indian Military Academy – 44 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, bezpłatny transfer lotniskowy, obsługa pokoju oraz bezpłatne WiFi. Na miejscu zapewniono klub nocny oraz całodobową recepcję. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w klimatyzację, telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych oraz sejf. Do dyspozycji Gości jest też część wypoczynkowa oraz prywatna łazienka z prysznicem, bezpłatnym zestawem kosmetyków i kapciami. Wszystkie pokoje wyposażone są w biurko i czajnik. Codziennie rano na miejscu serwowane jest śniadanie wegetariańskie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Wieża zegarowa w Dehradunie – 50 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Dehradun, znajduje się 72 km od obiektu HOTEL ROYAL HILLTON.
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości INR 1000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 11 lat płacą Rs. 700 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 12 lub więcej lat płacą Rs. 1 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, kaplica / świątynia, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, zespół animatorów, klub nocny / DJ, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (bezpłatny), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, sala zabaw, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, salon spa / strefa relaksacyjna, happy hour, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: