+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt HOTEL ANANYA REGENCY położony jest w miejscowości Kāshīpur i oferuje ogród, taras, a także restaurację. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju oraz plac zabaw. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. We wszystkich pokojach w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Niektóre opcje zakwaterowania mają również balkon. Wszystkie opcje zakwaterowania w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i biurko. Każdego ranka serwowane jest śniadanie w formie bufetu, à la carte i kontynentalne. Pracownicy całodobowej recepcji, którzy mówią w języku angielskim i hindi, służą pomocą przez cały dzień. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Pantnagar, znajduje się 63 km od obiektu HOTEL ANANYA REGENCY.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 1 rok.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, plac zabaw dla dzieci, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, klimatyzacja, prasa do spodni, zamykane szafki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, dostęp dla wózków inwalidzkich, owoce, kawiarnia na miejscu, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: