+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
3-gwiazdkowy obiekt Collection O 78374 Collection O Essendi Hospitalities Llp znajduje się w miejscowości Kālkāji Devi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kompleks świątyń Swaminarayan Akshardham – 8,7 km, Grobowiec Humajuna – 12 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Centrum wystawowe Pragati Maidan ( 12 km), Narodowe Muzeum Gandhiego ( 13 km), Stadion krykietowy Feroz Shah Kotla Ground ( 13 km). Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak wspólna kuchnia i obsługa pokoju. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono klimatyzację i telewizor. Codziennie rano na miejscu serwowane jest śniadanie kontynentalne. Pracownicy całodobowej recepcji, którzy mówią w języku angielskim i hindi, chętnie udzielą praktycznych porad na temat okolicy obiektu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Brama Indii – 14 km, Fort Tughlaqabad – 15 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Nowe Delhi Indira Gandhi, znajduje się 30 km od obiektu Collection O 78374 Collection O Essendi Hospitalities Llp.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
obsługa pokoju, całodobowa recepcja, przechowalnia bagażu, wspólna kuchnia, codzienne sprzątanie, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: