+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
3-gwiazdkowy obiekt Lijoy Hotel & Restra znajduje się w miejscowości Bundi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Taragarh Fort – 1,9 km, Chaurasi Khambon ki Chhatri – 2,2 km. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju oraz restaurację. Na miejscu dostępny jest taras oraz bezpłatny prywatny parking. Goście mogą też korzystać z bezpłatnego WiFi. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono szafę. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z prysznicem i kapciami, a niektóre pokoje wyposażone są w sejf. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w klimatyzację i telewizor z płaskim ekranem. Codziennie rano w obiekcie serwowane jest śniadanie wegetariańskie. Personel recepcji w obiekcie chętnie udzieli niezbędnych porad. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Jait Sagar Lake – 3,4 km, Bundi Railway Station – 4,8 km.
Wi-Fi jest dostępne w niektórych pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Osoby wiek bez znaczenia płacą Rs. 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, fryzjer / salon piękności, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, wypożyczalnia samochodów, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: