+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Apartamento Cabo de Gata-Toyo położony jest w miejscowości Retamar i oferuje bezpłatne WiFi, klimatyzację, sezonowy odkryty basen oraz kort do tenisa. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Playa Retamar – 1,8 km, Torregarcia – 1,9 km. Oferta apartamentu obejmuje prywatny basen, ogród oraz bezpłatny prywatny parking. W apartamencie zapewniono taras, 2 sypialnie, salon, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, a także 2 łazienki z bidetem i prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na góry. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania wędkarstwa. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Pole golfowe La Envía – 39 km, Museum of Almeria – 16 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Almeria, znajduje się 6 km od obiektu Apartamento Cabo de Gata-Toyo.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, kort tenisowy, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, windsurfing, kajakarstwo, piesze wycieczki, ogrzewanie, nurkowanie, jazda konna, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, odkryty basen (czynny w sezonie), parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z widokiem, mały basen, brodzik, basen, plaża, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: