+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt AG Apartments mieści się w odrestaurowanym budynku z 1893 roku, usytuowanym w okolicy Poble Sec w Barcelonie. Na miejscu zapewniono bezpłatne WiFi. Plac Plaça d'Espanya oddalony jest o 1,2 km. Przy recepcji w obiekcie AG Apartments można podziwiać galerię fotografii. Wystrój apartamentów łączy elementy rustykalnego i industrialnego stylu. Wnętrza zdobią zdjęcia autorstwa Enrique Rottenberga, oryginalne ceglane ściany, łuki i odsłonięte belki stropowe, a także drewniane drzwi i ceramiczne posadzki. Każdy apartament jest klimatyzowany i ogrzewany. W apartamentach znajduje się salon z 42-calowym telewizorem typu Smart TV, w pełni wyposażona kuchnia na otwartym planie oraz nowoczesna łazienka. Niektóre z nich dysponują balkonem. Pościel i ręczniki są wliczone w cenę. W budynku dostępna jest winda. Najbliższa stacja metra, Poble Sec, oddalona jest o 400 metrów. Od placu Plaça Catalunya dzielą ją 4 stacje metra. Dojazd na lotnisko El Prat w Barcelonie zajmuje 20 minut. Z placu Plaça d'Espanya kursują autobusy lotniskowe. Zdjęcia przedstawiają różne apartamenty usytuowane na terenie Poble Sec. Aby obejrzeć zdjęcia konkretnego apartamentu, należy określić datę pobytu i rozwinąć opis.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu AG Apartments o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 250 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 7 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Goście są proszeni o wcześniejsze powiadomienie personelu obiektu o planowanej godzinie przyjazdu. Stosowną informację można wpisać w miejscu na życzenia specjalne w formularzu rezerwacji lub przekazać bezpośrednio personelowi. Recepcja jest czynna w godzinach 11:00–19:00 od poniedziałku do piątku i w godzinach 11:00–14:00 w soboty. W niedziele recepcja jest zamknięta. Osoby planujące przyjazd poza godzinami pracy recepcji są proszone o wcześniejszy kontakt z personelem obiektu. Za zameldowanie po godzinie 20:00 pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 30 EUR. W przypadku zameldowania po godzinie 22:00 opłata ta wynosi 50 EUR, a po północy – 70 EUR. Przyjazd w niedzielę lub święto wiąże się z koniecznością uiszczenia dodatkowej opłaty w wysokości 25 EUR, o ile Goście dotrą na miejsce przed godziną 20:00. W przypadku przyjazdu po tej godzinie obowiązują opłaty wspomniane wcześniej. Po przyjeździe należy podać dane karty kredytowej, która zostanie preautoryzowana na kwotę 250 EUR na pokrycie ewentualnych kosztów dodatkowych. Kwota ta zostanie odblokowana w momencie wymeldowania, po sprawdzeniu stanu apartamentu. Imię i nazwisko na karcie kredytowej, której użyto do dokonania rezerwacji, muszą zgadzać się z danymi Gościa zatrzymującego się w obiekcie.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
obsługa pokoju, taras, pralnia, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, solarium, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, galerie sztuki, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Możliwe wystawienie faktury
"Zalety: Nie podobało mi się, że mieszkanie nr 1 było ciemne i ponure, ponieważ nie miałam widoku na przestrzeń zewnętrzną. Za oknem balkonowym była ścianka budynku w pokoju głównym, w sypialni za oknem również była ściana sąsiedniego budynku oddalonego o kilka metrów. Natomiast okno w drugiej sypialni miał mleczną szybę, a więc nie było żadnego widoku, gdy otworzyłam to okno, to widok był obrzydliwy i przerażający na dziedziniec korytarza brudny opluty, z którego każdy kto by się tam znalazł bez problemu dostałby się do mojego pokoju. Widok z okna w łazience również wychodził na ten sam dziedziniec korytarzu. Ogólnie w apartamencie musiałam nieustannie zapalać światło. To mieszkanie jest pozbawione światła dziennego. Uważam, że mieszkanie nr 1, powinno mieć obniżoną cenę. Tymczasem cena była na równi pokoju hotelowego o wiele wyższym standardzie, a przede wszystkim słonecznym. Właściciel powinien przede wszystkim opisywać że mieszkanie nr 1 jest ciemne. Pierwszy raz mieszkałam w tak ponurym apartamencie. Czułam się jakbym mieszkała w piwnicy. Mam złe wspomnienia i z całą pewnością nigdy tam nie powrócę.
Wady: Opisać, że mieszkanie nr 1 jest bez światła dziennego i obniżyć cenę"
"Zalety: Dobra lokalizacja, blisko metro i sklepy.
Wady: Nieprzyjwmny zapach w łazience, ktory utrzynywal sie caly czas. Niewygodne poduszki na łóżkach"
"Zalety: Lokalizacja, układ pokoi, wyposażenie, elektroniczny klucz, generalnie bardzo wygodny apartament i stylowy . świetne fotografie
Wady: czuć było, ze ktoś uprzednio tam palił papierosy ( może warto zlecić ozonowanie) . Piecyk do cieplej wody zamontowany w jednej sypialni budzi za każdym razem jak włączać gorąca wodę"
"Zalety: Dużo fajnych knajpek w pobliżu mieszkania, blisko supermarket i metro.
Wady: Nie podobało mi się, że musieliśmy dopłacić aż 30 euro za niby późne zameldowanie gdzie to nie była nasza wina tylko samolot był opóźniony. Wszędzie na świecie późne zameldowanie to jest minimum godzina 22:00.
Okropna i mała łazienka, ciężko było umyć zęby w tak małej umywalce i nie było możliwości rozstawienia kosmetyków dla 4 osób.
Trochę mało miejsca do rozpakowania ubrań na dłuższy pobyt."
"Zalety: Lokalizacja blisko metra. Czystość w mieszkaniu i nowe wyposażenie. Winda. Wielkość mieszkania.
Wady: Jednego dnia rano nie było wody. Pani w recepcji tłumaczyła, że to nie ich wina, ale płaciłem za wynajem mieszkania bez przerw w dostawie wody. Gdyby dbali o zadowolenie klienta, to zaproponowaliby chociaż niewielki rabat za te niedogodności. Żonie brakowało dobrego oświetlenia w łazience nad lustrem przy robieniu makijażu. W łazience nie ma dobrej wentylacji oprócz otwieranego okienka i na suficie nad prysznicem jest grzyb."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: