+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel ten usytuowany jest 8 km od centrum Rouen oraz 3 km od lasu Bois de La Garenne. Obiekt oferuje swoim Gościom bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu w całym budynku, pokoje z łazienką oraz bezpłatny parking. Każdy pokój w hotelu Campanile Rouen Est - Franqueville Saint Pierre wyposażony jest w ekspres do kawy oraz telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych. Do dyspozycji Gości jest też łazienka z wanną lub prysznicem. Codziennie rano w hotelu Campanile Rouen Est – Franqueville Saint Pierre serwowane jest śniadanie w formie bufetu. W obiekcie znajduje się też restauracja oferująca specjały kuchni lokalnej. Hotel usytuowany jest 7,3 km od katedry w Rouen. Do lotniska Rouen-Vallée de Seine można dojechać z obiektu w 8 minut.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Campanile Rouen Est - Franqueville Saint Pierre o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracowników/podróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Late Arrivals: Guests must arrive at the hotel prior to 22:00. Your room cannot be guaranteed after this time. If you cannot change your time of arrival, please contact the hotel prior to 22:00 (local time).except Sunday where you must arrive between 12:00 and 3:00 PM.
W przypadku rezerwacji więcej niż 9 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, piesze wycieczki, obiady na wynos, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, owoce, wskazówki dla niewidomych w alfabecie Braille'a, wskazówki dla niewidomych wyczuwalne w dotyku, wskazówki dźwiękowe, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: