
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel Amarilis położony jest w tętniącym życiem centrum Pragi. Hotel położony jest w dogodnej lokalizacji, kilka kroków od większości atrakcji, kawiarni, restauracji i centrów handlowych. Hotel Amarilis oferuje bardzo komfortowe zakwaterowanie w 67 przestronnych i jasnych pokojach podzielonych na różne kategorie, aby spełnić oczekiwania i wymagania wszystkich Gości. Wszystkie pokoje wyposażone są w minibar, czajnik i zestaw do parzenia kawy. We wszystkich opcjach zakwaterowania zapewniono indywidualnie regulowaną klimatyzację. Codziennie rano serwowane jest obfite i zdrowe śniadanie w formie bufetu. Pomocny personel recepcji dostępny jest przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Hotelowy taras na dachu na 7. piętrze oferuje wspaniały widok na Pragę. Hotel zapewnia miejsce na konferencje, spotkania biznesowe lub prywatne imprezy. Hotel Private Wellness oferuje wannę z hydromasażem, łaźnię parową i saunę na podczerwień. Jest to idealne miejsce na relaks po odkrywaniu uroków Pragi. Za wstęp pobierana jest dodatkowa opłata.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Amarilis o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. WELLNESS POLICY: Please note that the use of the wellness centre is not included in the rate. GROUP POLICY: When booking 5 or more rooms, different policies and additional supplements may apply. PET POLICY – PETS ARE NOT ACCEPTED IN OUR HOTEL. Hotel reserves the right not to accommodate a guest who arrives with a pet and cancel without any refund. WHEELCHAIR USERS: Hotel offers only 1 room suitable for wheelchair users, of Deluxe category. Other rooms have not enough wide doors to be suitable. Room for wheelchair user has to be requested in advance. In case hotel does not receive such request in advance and confirms the special room availability, hotel reserves the right to deny the accommodation in any other room despite valid reservation. PARKING: Hotel parking 2 parking lots only (accesible by car lift) and it is not suitable for wheelchair users. Advance reservation confirmed by the hotel is necessary. Hotel posses few street-parking permissions for rent. Street parking does not have any guaranteed spots. Parking permission is valid for the area of entire Prague 1. FEES: Car (garage or on-street permission) for 29 EUR per night. Motorbike (garage) for 20 EUR per night. Bicycle (garage) for 7 EUR per night. Charging of electrobikes is not allowed for fire security reasons.
W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (konieczna jest rezerwacja) w cenie 29 EUR za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 7 do lat 12 płacą € 20 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 13 do lat 17 płacą € 40 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 7 do lat 12 płacą € 20 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 13 lub więcej lat płacą € 40 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, wanna z hydromasażem / jacuzzi, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, bilety transportu publicznego, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, niska umywalka, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
"Zalety: Pyszne śniadania, bardzo duży wybór słonego i słodkiego bufetu.
Znakomita obsługa sprzątająca pokój!"
"Zalety: Hotel jak najbardziej godny polecenia.
Napewno tam wrócimy....❤️mamy same dobre wspomnieniami.
Nic dodać, nic ująć. 😘😘👍👍"
"Zalety: bardzo smaczne śniadanie"
"Zalety: Profesjonalny i miły personel, czysto w pokoju. Ekstra lokalizacja
Wady: Łóżko mogło być wygodniejsze."
"Zalety: Pokój, wystrój, udogodnienia, taras, miła i profesjonalna obsługa, dobre jedzenie.
Wady: Odpadają a farba z sufitu i ścian w pomieszczeniu wellness i łazience wraz z lampami sufitowymi. Niedbale wykończone listwy przypodłogowe."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: