+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Blue Summer położony jest w miejscowości Słoneczny Brzeg w regionie Prowincja Burgas i oferuje bezpłatne WiFi, sprzęt do grillowania, sezonowy odkryty basen oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Słoneczny Brzeg – 1,4 km. Na terenie obiektu Blue Summer dostępny jest ogród i taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park wodny Action AquaPark – 1,4 km, Muzeum Lotnictwa – 26 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Burgas, znajduje się 28 km od obiektu Blue Summer. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, bar, ogród, taras, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sprzęt do grillowania, ogrzewanie, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny w sezonie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), parking na miejscu, prywatny parking, zabawki do wody, parking przy ulicy, basen z widokiem, brodzik, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, płotek wokół basenu, miejsce na piknik, basen, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego
"Zalety: Bardzo blisko basen, dosłownie 3 schodki. Basen czynny od 8 do 23. Do morza 15 min spacerkiem. Miła właścicielka. Blisko sklepy spożywcze i z pamiątkami."
"Zalety: Bardzo komfortowy i czysty apartament z dostępem do pięknego basenu. W mieszkaniu bardzo dobrze wyposażona kuchnia, dwa telewizory z dostępem do telewizji satelitarnej oraz szybkiego internetu, przestronny balkon.
Bardzo miła właścicielka. Apartament położony w pobliżu głównego dworca autobusowego oraz dużego supermarketu. Do plaży idzie się 15 minut. Byliśmy bardzo zadowoleni z pobytu i polecamy to miejsce.
Wady: ..."
"Zalety: Wszystko było w porządku. Miejsce położenia znakomite. Apartament również ok"
"Zalety: Dobra lokalizacja do rozpoczęcia zwiedzania,blisko na promenadę i na plażę oraz do pętli autobusowej z której można pojechać do Nesebyru czy Świętego Wlazu.Basen trzy kroki od tarasu(czysty)leżaki dostępne.Do marketu 5 min.i jeszcze bliżej stragan ze świeżymi owocami i warzywami.
Wady: Niestety na minus rozkładana sofa w salonie po rozłożeniu jedna część zapadnięta nie do spania dla dwóch osób.Z minusów tylko to."
"Zalety: - ładny widok z tarasu na basen (ale tylko widok, basen już nie)
- w końcu, po godzinie szukania obiektu, właścicielka przyjechała po nas autem
- klimatyzacja
Wady: - lokalizacja źle zaznaczona, do tego Google w ogóle nie pokazuje takiej ulicy, gdy wspominałam o tym właścicielce powiedziała tylko „nie ma problemu”, nie rozumie, że problem właśnie jest, do tej pory nie zmieniła tego na booking. Wystarczy postawić pinezkę w odpowiednim miejscu i problem znika. Po opiniach widzę, że nie jest to pierwszy raz gdy goście nie wiedzą gdzie trafić. Bardzo długo z dzieckiem i bagażami szukałam tego miejsca. Było to ciężkie doświadczenie, tak jak torby, które nieśliśmy.
- bardzo brudno (szafki lepią się, brudne naczynia, dużo okruchów na szafce, w tosterze i wokół tostera - załączam zdjęcia)
- chip bezużyteczny, bramę można otworzyć także z zewnątrz wkładając rękę przez dziurę w ścianie
- basen brudny, pływały tam liście i śmieci, nie zamoczyliśmy tam choćby stopy
- dostaliśmy tylko 1 małą rolkę papieru, która się nam skończyła
- obiekt bardzo zaniedbany, brudno, wszystko stare, nieprzyjemnie się tam mieszkało
- właścicielka zachowywała się niekulturalnie i wyzywała mnie na czacie. Nie podobało się jej to, że przyjechałam we wrześniu (w takim razie nie wiem dlaczego obiekt ma otwarty skoro nie dba ani o czystość ani funkcjonalność obiektu poza sezonem mimo, że był 28 stopni ciepła). Właścicielka uważa, że to jest złe dla mojego dziecka, że przyjechałam we wrześniu i że zrobiłam to dla dziecka z litości. Oto niektóre jej słowa: Cytuję: "najpierw spójrz jaka jesteś nieczysta i brudna aby oceniać moją własność.", "potrzebujesz mózgu, przyjeżdżasz we wrześniu i chcesz, żeby wszystko działało, nia ma więcej ludzi", "to straszne jak wychowujesz dziecko w tej nędzy, z litości", "jesteś kompletnym zerem za próbę wystawienia mi oceny"."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: