+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt BARLOS HOTEL oferuje zakwaterowanie w miejscowości Uruguaiana. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, wspólny salon oraz bezpłatne WiFi. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Wszystkie pokoje w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i szafę. Codziennie rano na miejscu serwowane jest śniadanie kontynentalne. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Ruben Berta, znajduje się 6 km od obiektu BARLOS HOTEL.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 12 lat płacą R$ 30 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 13 lub więcej lat płacą R$ 50 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, całodobowa ochrona, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: