+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Saanha Windtrip, położony w miejscowości Srihotto, oferuje dostęp do ogrodu. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu dostępny jest też prywatny parking. Na miejscu serwowane jest śniadanie azjatyckie. Obiekt Saanha Windtrip oferuje wypożyczalnię samochodów. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Srihotto, znajduje się 2 km od obiektu Saanha Windtrip. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Saanha Windtrip o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Łóżeczka dziecięce nie są dostępne.
Dodatkowe łóżka nie są dostępne.
parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, usługa parkingowego, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, WiFi, pokoje dla alergików, bezpłatne WiFi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, zespół animatorów, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, parking na miejscu, prywatny parking, WiFi dostępne w całym obiekcie, parking strzeżony, parking w garażu, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, miejsce na piknik, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: