+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
3-gwiazdkowy obiekt فندق لامير إن Lamer in Hotel położony jest w miejscowości Szarura i oferuje ogród. Na terenie hotelu zapewniono bezpłatne WiFi oraz bezpłatny prywatny parking. Pokoje w obiekcie mają prywatną łazienkę z bidetem i bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem i klimatyzację. W wybranych pokojach znajduje się również część wypoczynkowa. Wszystkie opcje zakwaterowania wyposażone są w szafę i ekspres do kawy. Obsługa recepcji, która mówi w języku arabskim i angielskim, chętnie udzieli praktycznych wskazówek na temat okolicy obiektu. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Sharurah, znajduje się 6 km od obiektu فندق لامير إن Lamer in Hotel.
parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, kaplica / świątynia, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, zamykane szafki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, kawiarnia na miejscu, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: