+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Le Park Concord Hotel & Resident Najran położony jest w miejscowości Nadżran i oferuje centrum spa i odnowy biologicznej oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Oferta obiektu obejmuje restaurację, centrum fitness, a także saunę i wannę z hydromasażem. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak klub dla dzieci i obsługa pokoju. Personel służy także pomocą w przechowaniu bagażu. W wybranych opcjach zakwaterowania znajduje się aneks kuchenny z lodówką, mikrofalówką i minibarem. Każdego ranka serwowane jest śniadanie kontynentalne, amerykańskie i halal. Personel recepcji posługuje się językiem arabskim i angielskim. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Nadżran, znajduje się 19 km od obiektu Le Park Concord Hotel & Resident Najran.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Le Park Concord Hotel & Resident Najran o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracowników/podróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. Goście muszą okazać min. 1 dokument z wymienionych, aby móc zatrzymać się w tym obiekcie: dokument potwierdzający pełne szczepienie na koronawirusa (Covid-19), ważny negatywny test PCR na koronawirusa lub aktualny dokument potwierdzający przechorowanie koronawirusa. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości SAR 1200 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, pokoje dla niepalących, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, bar przekąskowy, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zamykane szafki, klub dla dzieci, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, dostęp dla wózków inwalidzkich, owoce, kawiarnia na miejscu, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, fitness, zajęcia fitness, trener personalny, szatnia / przebieralnia, basen, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: