+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Ośrodek Grand Podhale Resort & Spa zlokalizowany jest w Zakopanem, 1,1 km od wyciągu narciarskiego Pardałówka. Obiekt jest oddalony o 2 km od zakopiańskiego parku wodnego i o 2,9 km od skoczni narciarskiej Wielka Krokiew. Odległość od portu lotniczego Kraków-Balice wynosi 87 km.
Grand Podhale Resort & Spa*** posiada 20 pokoi – w tym 11 dwuosobowych 8 pokoi 4 osobowych dwupokojowych typu studio, 1 apartament 5 osobowy dwupokojowy z aneksem kuchennym. (niektóre pokoje przystosowane są do pobytu osób niepełnosprawnych).
Bezpłatna przechowalnia sprzętu sportowego z suszarką do butów. Bezpłatny bezprzewodowy Internet na terenie całego Hotelu. Bezpłatny parking.
Możliwość wykupienia śniadań w cenie 30 zł osoba oraz obiadokolacji 30 zł /osoba.
Dla najmłodszych czeka plac zabaw oraz Ekologiczny Kącik Malucha, gdzie do dyspozycji dzieci są zabawki ,,bez chemii’’. Jacuzzi – całkowicie bezpłatnie dla gości hotelowych. Sauna sucha, Łaźnia parowa – dodatkowa opłata – 1 zł / 1 minuta.
"Zalety: Okolica, miła obsługa, smaczne śniadania, czystość i zadbane pokoje
Wady: Wszystko było na fajnym poziomie, brak zastrzeżeń"
"Zalety: To był nasz drugi pobyt w tym miejscu i napewno wrócimy poraz kolejny. Miła obsługa, urozmaicone śniadania, komfortowe pokoje z wygodnymi łóżkami oraz lokalizacja obiektu na ogromny plus! Dziękujemy ❤️"
"Zalety: Czystość, stołówka, winda.
Wady: Daleko od wszystkiego, małe łóżka pojedyncze, słabej jakości materace i pościel.
Zamykanie na klucz pokoi w przypadku wynajmu dla mniejszej liczby osób, przez przypadek razem z czajnikiem i pilotem do telewizora. Pan z obsługi dojechał i załatwił sprawę ale trzeba było o to poprosić."
"Zalety: Super polecam"
"Zalety: Widok z okna
Wady: Personel nie kompetentny wmawiał mi że nie opłaciłam śniadania i nie mogłam skorzystać z niego w pierwszym dniu, w drugim z potwierdzeniem zapłaty że jednak mam opłacone Pani i tak nie chciała w to uwierzyć bo nie ma tego zapisanego przez szefa, Kiedy poprosiłam o telefon żeby to sprawdzić bo widzę na potwierdzeniu opłaty w mailu że śniadanie mam, było to o ile istotne bo do sklepów z obiektu było daleko. Pani zadzwoniła i zmieniła zdanie że jednak opłaciłam śniadania, do końca jednak nie była zadowolona że miałam rację, zwrotu za śniadanie nie dostałam."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: