+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
The Exmoor White Horse Inn is set in Exford, in the heart of Exmoor National Park, on the banks of the River Exe. This award winning 16th-century inn offers freshly prepared, locally sourced meals in the on-site restaurant. All rooms are individually furnished and feature private en-suite bathrooms, TVs, and tea/coffee facilities. The evening meal menu includes trout, game birds and rare breed beef, along with an extensive bar menu served daily. A traditional Sunday carvery menu is also available. The traditional bar offers an array of over 200 Malt Whiskeys, and features a traditional wood-burner for winter days. The area is popular for hiking and cycling, with the Exmoor Heritage Coast 20 minutes away by car, while the beaches of Woolacombe, Croyde, and Saunton are within an hour's drive. The villages of Lynton and Lynmouth are less than 30 minutes' drive.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Exmoor White Horse Inn o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Dogs are welcome and dog beds/towels are provided. We do ask that all guests notify us of their expected time of arrival, along with any table reservation requests and times (incl Breakfast) prior to arrival. As we do not offer 24hr Reception we do request that any guest who will arrive later than 8pm ensures that they notify us in advance
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 12 lat płacą £25 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, centrum biznesowe, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, windsurfing, kajakarstwo, piesze wycieczki, obiady na wynos, jazda na rowerze, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, legowisko dla pupila, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: