+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Dolphin House, położony w miejscowości Bath, oferuje ogród, taras oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono bezpłatne WiFi i telewizor z płaskim ekranem. Na terenie obiektu dostępny jest prywatny parking. W niektórych opcjach zakwaterowania znajduje się prywatna łazienka z prysznicem, bezpłatnym zestawem kosmetyków, suszarką do włosów i szlafrokami. Codziennie rano na miejscu serwowane jest śniadanie kontynentalne. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Pasaż budynków Royal Crescent – 4,3 km, Historyczna ulica Circus w Bath – 4,3 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Bristol, znajduje się 33 km od obiektu Dolphin House.
Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Dzieci nie są akceptowane.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
parking, ogród, taras, pokoje dla niepalących, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, meble ogrodowe, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: