+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Golden Apartments Ursynów by Renters znajduje się w dzielnicy Ursynów w miejscowości Warszawa. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Pomnik Fryderyka Chopina – 8 km, Łazienki Królewskie – 8,5 km. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi. Na terenie obiektu dostępny jest też prywatny parking. Na miejscu znajduje się telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Aneks kuchenny wyposażono w lodówkę, zmywarkę oraz piekarnik. We wszystkich opcjach zakwaterowania znajduje się część wypoczynkowa i jadalnia. Na miejscu dostępny jest plac zabaw, a w okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania jazdy na rowerze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park Ujazdowski – 8,6 km, Dworzec PKP Warszawa Centralna – 8,7 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Chopina w Warszawie, znajduje się 3 km od obiektu Golden Apartments Ursynów by Renters.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
Wi-Fi jest dostępne w niektórych pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą 50 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, plac zabaw dla dzieci, jazda na rowerze, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, puby, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, dostęp za pomocą kluczy, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji
"Wady: kontakt z obiektem, żądania ponownej zapłaty chociaż było już zapłacone"
"Zalety: Mieszkanie było ładnie urządzone, ciepłe i nic więcej! Zdecydowanie odradzam!
Wady: W mieszkaniu śmierdziało (jak się później okazało - brudnymi naczyniami ze zmywarki), było brudno, rogówka miała rozwalone oparcie, nie było internetu, nie działał telewizor (smart tv - brak połączenia z internetem), brak telewizji. Przywitały nas brudna wycieraczka, brudne naczynia w zmywarce, brudna szafka pod zlewem, bardzo brudna kabina prysznicowa, oberwane firanki!!!! Plamy na podłodze!!!
Niedokładna instrukcja parkowania samochodu (parking podziemny na który trzeba domyślić się, że najpierw należy wziąć pilot z apartamentu aby w ogóle otworzyć bramę do parkingu), wysłano nam filmik z instrukcją zameldowania i parkowania, na którym Pani pozostawia auto w innym miejscu parkingowym niż to, o którym nam napisano w mailu przed przyjazdem. Oba miejsca były zajęte! Przez cały pobyt "obsługa klienta" nie potrafiła ustalić które miejsce parkingowe jest faktycznie dla nas wyznaczone!!!! Mydlono nam oczy pisząc "poinformujemy Państwa gdy dostaniemy informację od koordynatora obiektu". Nie da się do nich dodzwonić, tylko czat! Brak jakiejkolwiek pomocy i porady gdzie pozostawić auto. Miejsca do zaparkowania szukaliśmy przez godzinę (w okolicach godziny 23 po 8-godzinnej podróży). Ostatecznie dalej nie wiadomo które miejsce parkingowe jest przypisane do tego obiektu. Internet i tv przez caly pobyt nie zostaly naprawione!!! Brak jakiejkolwiek rekompensaty za tą sytuację (zaproponowano jedynie bon na kolejny pobyt, z którego wiadomo - nie skorzystamy).
Ściany w apartamencie są tak cienkie ze słychać każde słowo sąsiada. Sąsiedzi palą papierosy więc przy otwartym oknie nie da się siedzieć. Łóżka twarde i trzeszczące, jedno miało połamaną nogę. Na 5 osób mieliśmy tylko 2 krzesła przy stole. Stan czystości pościeli również pozostawiał wiele do życzenia.
Porażka! Omijajcie RENTERS szerokim łukiem!"
"Zalety: czystość , łatwy dostęp , wygoda
Wady: brakowało mikrofalówki , mało programów tv"
"Wady: Brak internetu, niezadowalający kontakt z właścicielem"
"Zalety: Czystosc w lokalu, lokalizacja
Wady: Finalnie nie znaleźliśmy parkingu podziemnego, który był nam przypisany"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: