+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Apartamenty Siedmiogrodzka 88, położony w miejscowości Warszawa, oferuje takie udogodnienia, jak bezpłatne WiFi oraz telewizor z płaskim ekranem. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Muzeum Powstania Warszawskiego – 600 m, Dworzec PKP Warszawa Centralna – 2,7 km. Odległość ważnych miejsc od apartamentu: Złote Tarasy Shopping Centre – 2,8 km, Pałac Kultury i Nauki – 2,8 km. W apartamencie do dyspozycji Gości przygotowano balkon, 1 sypialnię, salon oraz kuchnię z doskonałym wyposażeniem, w tym lodówką i piekarnikiem. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Muzeum Historii Żydów Polskich – 2,9 km, Pomnik Bohaterów Getta – 3,2 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Chopina w Warszawie, znajduje się 8 km od obiektu Apartamenty Siedmiogrodzka 88.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
dostęp do Internetu, WiFi, bezpłatne WiFi, całkowity zakaz palenia, WiFi dostępne w całym obiekcie
"Wady: Brak krzeseł tylko 2 na stanie"
"Zalety: Nowy, dobrze wyposażony apartament, cieche i spokojne polozenie
Wady: Trzy rzeczy: tylko jeden recznik i to nie za duzy, brak zelu pod prysznic no i tylko TVP w TV"
"Wady: Nie polecam. Apartament w dobrej cenie i lokalizacji, na tym się kończy. Zameldowanie mieliśmy od godziny 16 jednak do tego czasu nie otrzymaliśmy żadnych informacji, ani kodów do wejścia. Po kilkunastu próbach dodzwonienia się, wiadomościach sms oraz przez booking właściciel po godzinnym oczekiwaniu na ponad 30 stopniowym upale pod blokiem oddzwonił informując że nie możemy się zameldować, ponieważ jest awaria prysznica którą dopiero co zauważył (pomimo tego że już od ponad godziny powinniśmy być zameldowani). Stwierdził że to nie jego wina i musimy czekać mówiąc że może do 20 uda się naprawić usterkę. Chcieliśmy poszukać czegoś innego jednak ze względu na długi weekend oraz duży koncert odbywający się w tym dniu nie udało nam się nic znaleźć. Po kilku kolejnych telefonach z naszej strony, po godzinie 18 zostaliśmy poinformowani, że usterka jest naprawiona i możemy się zameldować. Po wejściu do apartamentu od razu można było zauważyć, że było świeżo sprzątane (mokra podłoga, zlew oraz toaleta), ale w prysznicu ani wokół nie było ani kropli wody co utwierdziło nas w przekonaniu o tym że żadnej awarii nie było, była to jedynie wymówka właściciela bo być może nie zdążył posprzątać po poprzednich gościach. W rozmowach telefonicznych chcieliśmy z tego powodu zwrotu części kosztów ale właściciel stwierdził, że musi z kimś o tym porozmawiać, jednak po tym żadnego kontaktu z jego strony nie było. Gdy chcieliśmy skorzystać z aneksu kuchennego nie mieliśmy praktycznie żadnych naczyń, ponieważ jak się okazało po poprzednich gościach wszystkie brudne i od upału już niezbyt pachnące naczynia zostały w niewłączonej zmywarce. Często wynajmujemy przez booking i pierwszy raz mieliśmy kłopoty z zameldowaniem się. Nie otrzymaliśmy żadnej propozycji rekompensaty, nie mówiąc już nawet o przeprosinach. Odpuściliśmy dalszy kontakt z właścicielem, żeby nie psuć sobie wyjazdu."
"Zalety: bezobsługowe zakwaterowanie, lokalizacja
Wady: poziom czystości- kurz, brudne szuflady, podłogi, brak ręcznika papierowego i podstawowych produktów kuchennych tj. tabletki do zmywarki (1szt), artykuły lazienkowe ,"
"Zalety: Lokalizacja, wyposażenie i czystość. Dobry kontakt z właścicielem.
Wady: Mały minusik to 2 krzesła dla 3 osób"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: