+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Apartamenty Homely Place to starannie zaaranżowane i w pełni wyposażone wnętrza, zlokalizowane w samym sercu miasta Poznań.
Apartamenty składają się z salonu z aneksem kuchennym, jadalni oraz oddzielnej sypialni i łazienki.
Część dzienna apartamentów wyposażona jest w telewizor LCD FULL HD LED z telewizją kablową oraz Internet bezprzewodowy.
Sypialnie oferują wypoczynek w wygodnym, dwuosobowym łóżku z białą bawełnianą pościelą.
Goście apartamentów mogą przygotować posiłki w nowoczesnym aneksie kuchennym, wyposażonym w lodówkę z zamrażarką, indukcyjną płytą grzewczą, piekarnik, ekspres do kawy, czajnik elektryczny, toster. Do dyspozycji są również wszelkie niezbędne naczynia i przybory kuchenne.
Elegancka łazienka wyposażona jest w pralkę z opcją suszenia, suszarkę do włosów, kosmetyki, ręczniki oraz duży i wygodny prysznic.
Budynek wyposażony jest w podziemną halę garażową, cichobieżne windy, wideofon, recepcję, dziedziniec z placem zabaw dla dzieci, monitoring oraz lokale usługowe w parterze.
Zapraszamy do skorzystania z oferty śniadań dostarczanych do Apartamentu w godzinach około 8.00 do 9.30.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu o planowanej godzinie przyjazdu.
Doba hotelowa jest w godzinach 16:00 - 10:00. Istnieje możliwość wydłużenia doby Apartamentowej po wcześniejszym kontakcie z recepcją.
Zachęcamy do rezerwacji miejsca parkingowego w podziemnej hali garażowej pod budynkiem, za dodatkową opłatą w wysokości 40zł/doba. Obowiązuje wcześniejsza rezerwacja.
"Zalety: Perfekcyjna lokalizacja"
"Zalety: Lokalizacja - blisko rynku.
Wady: Przede wszystkim apartament, który otrzymaliśmy był brudny, nie zwracaliśmy większej uwagi na pety pozostawione na tarasie i na brudne szklanki czy sztućce, jednakże brudne prześcieradła z licznymi włosami dopełniły czarę obrzydzenia. W skład śniadań, które wykupiliśmy, bułki były tak twarde, że groziło to połamaniem zębów. Możę były wypiekane przed 2 tygodniami i wtedy były świeże. Poza tym, brak odpowiedzi właścicieli na reklamację. Mija właśnie tydzień. Do dziś nie otrzymałem faktury, choć upominałem się o niego dwukrotnie. Pieniądze zapłacone i już właściciele nie odpowiadają. To takie typowe."
"Zalety: Przytulnie urządzone mieszkanie w nowoczesnym stylu, jednak widać, że jest trochę zaniedbane. Pietrzące się kable pod telewizorem psuły całościowy wygląd mieszkania, które w ewidentny sposób zostało przemyślnie zaprojektowane i urządzone.
Wady: Śniadanie, a raczej tzw. śniadanie to jakaś porażka. biała bułka z twarożkiem, 5 przesłodzonych ciastek i woda z cytryną to jakaś kpina. Oczywiście były też witaminki, pomarańcza i jabłko. Nigdy nie jadłem gorszego śniadania, w cenie 35 zł można zjeść lunch w Poznaniu, a śniadanie znaczenie taniej i to z dobrą kawą z ekspresu. Pomijając brak walorów zdrowotnych takiego śniadania, to sama kompozycja jest żartem. Nie wiem kto zjada ciastka na śniadaniem a wszystko popija wodą z cytryną, ale napewno nie można tego uznać jako pożywnego śniadania w XXI wieku. Dzisiejsza świadomość społeczeństwa w żywieniu jest na tyle duża, że zaserwowanie tego typu śniadania to jakieś przykre nieporozumienie."
"Zalety: Duży i przestronny apartament w dość sporym budynku (chyba w przeważającej mierze jeszcze nie zamieszkałym). Czysto i blisko starówki. Miejsce parkingowe w wielostanowiskowym garażu podziemnym (+ 50,- zł do ceny).
Wady: Z minusów - niektóre sprzęty AGD lub meble już nie pierwszej świeżości, tylko jeden ręcznik dla gościa, śniadanie serwowane pod drzwi to kanapka z jogurtem i banan."
"Zalety: Niestety nic
Wady: Zarezerwowałam całkowicie inny apartament niż dostałam (zdjęcia właściwego apartamentu oraz tego co zastałam w załączniku)
Po przybyciu na miejsce okazało się że to nie ten apartament ze zdjęć, po rozmowie z Panią z Homely Płace usłyszałam ze nic nie mogą zrobić błąd systemu oraz ze mam napisać mejla z reklamacja (takiego mejla napisałam wczoraj przed 19 do tej pory nie mam odpowiedzi.)
Ostatecznie w apartamencie nie zostaliśmy ponieważ odstawał on całkowicie od tego co rezerwowałam. Poinformowałam o tym obsługę ale Zostaliśmy brzydko mówiąc olani i do tej pory nie mamy żadnej odpowiedzi.
W łazience zapach był okropny unosił się na calu apartament."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: