+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt GuestReady - Casa da Foz 2, położony w miejscowości Ventosa, oferuje ogród oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Jezioro Canicada – 4,4 km, Sanktuarium Sao Bento da Porta Aberta – 7,2 km. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu dostępny jest też prywatny parking. W każdej opcji zakwaterowania znajduje się kuchnia z pełnym wyposażeniem i stołem, a także prywatna łazienka z prysznicem, bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz suszarką do włosów. Wyposażenie obejmuje również telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych. Wyposażenie obejmuje również lodówkę, zmywarkę, piekarnik, ekspres do kawy i czajnik. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Spa termalne Termas do Gerês – 11 km, Uniwersytet Minho w Bradze – 31 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Porto, znajduje się 88 km od obiektu GuestReady - Casa da Foz 2.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu GuestReady - Casa da Foz 2 o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do EUR 500 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie. This property does not accommodate bachelor(ette) or similar parties. Please inform GuestReady - Casa da Foz 2 of your expected arrival time in advance. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly using the contact details in your confirmation. Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. License number: 146884/AL A damage deposit of EUR 500 is required. The property charges this 7 days before arrival. That's about 2673.35BRL. This will be collected by credit card. You should be reimbursed within 14 days of check-out. Your deposit will be refunded in full by credit card, subject to an inspection of the property. This property is a self-check-in property, and you will be requested to verify your identity before checking into the property. Check-in can be done from 2 PM, pending availability and confirmation. There is a zero-tolerance policy for smoking on the property. If our team discovers evidence that this rule has been breached (e.g., smoke smell, ashes, butts, etc.), we fully reserve the right to charge a €200 smoking fee at minimum. Please note that for stays longer than 30 nights, a fair use policy of the utilities will apply with a limit of 80€. For the first days, we provide the basic amenities: samples of shower gel, shampoo, soap, toilet paper, kitchen roll, sponge, dishwashing products and bin bag. Extra keys: 20€ (extra pair of keys when available, lost keys or service to open the door during your stay). Extra cleaning with linen: the price of a cleaning fee. Extra Clothing: 30€ (Towels and sheets for 2pax, i.e. when the sofa bed is not included).
parking, ogród, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: