+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel Ilha znajduje się w zabytkowym centrum wpisanego na Listę światowego dziedzictwa UNESCO miasta Angra do Heroísmo. Oferuje on pokoje jedno- i dwuosobowe oraz pokoje z 2 łóżkami pojedynczymi. We wszystkich pomieszczeniach można bezpłatnie korzystać z WiFi. Pokoje są klimatyzowane i zapewniają część wypoczynkową, czajnik elektryczny oraz telewizor. W każdym pokoju mieści się łazienka z bidetem oraz wanną lub prysznicem. Codziennie w hotelu Ilha serwowane jest śniadanie kontynentalne. Do dyspozycji Gości jest również bar. W odległości 200 metrów od obiektu znajdują się restauracje specjalizujące się w daniach kuchni lokalnej. Na miejscu dostępna jest również przechowalnia bagażu i usługi pralni. Personel hotelu może pomoc Gościom w wypożyczeniu samochodu. Hotel Ilha znajduje się na wyspie Terceira w archipelagu azorskim, 25 km od międzynarodowego portu lotniczego Lajes Field. W 2 minuty można dojść z obiektu do przystani Marina d’Angra oraz do piaszczystej plaży. W promieniu 300 metrów zlokalizowane jest muzeum w mieście Angra do Heroísmo oraz sanktuarium Nossa Senhora da Conceição
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Ilha o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Goście proszeni są o wcześniejszy kontakt z personelem obiektu i poinformowanie o planowanej godzinie przyjazdu. Stosowną informację można wpisać w miejscu na uwagi w formularzu rezerwacji lub przekazać bezpośrednio personelowi. Osoby, które planują przyjazd poza godzinami zameldowania, proszone są o wcześniejszy kontakt z personelem obiektu. Cena zakwaterowania obejmuje opłatę za sprzątanie końcowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 3 do lat 11 płacą € 10 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
obsługa pokoju, bar, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, wypożyczalnia samochodów, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, plaża, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: