+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Hotel Villa Isabella Esperanza de Tinjacá Boyacá, usytuowany w miejscowości Tinjacá, oferuje odkryty basen, bezpłatny prywatny parking, ogród oraz wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Rynek główny Villa de Leyva – 18 km. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju oraz taras. W hotelu zapewniono wannę z hydromasażem oraz całodobową recepcję. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono szafę. We wszystkich pokojach w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z okien roztacza się również widok na góry. Wszystkie pokoje w obiekcie wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych. Codziennie rano na miejscu serwowane jest śniadanie amerykańskie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Museo del Carmen – 19 km, Park Narodowy Iguaque Fauna and Flora Sanctuary – 41 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Bogota - El Dorado, znajduje się 139 km od obiektu Hotel Villa Isabella Esperanza de Tinjacá Boyacá.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, sauna, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, wanna z hydromasażem / jacuzzi, biuro informacji turystycznej, odkryty basen, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, basen z widokiem, basen z podgrzewaną wodą, parasole przeciwsłoneczne, basen, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: