+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Grand Nikko Tokyo Daiba to pierwszy na terenie Japonii hotel sieci Grand Nikko, który otwarty został 1 lipca 2016 roku. Znajduje się on w dzielnicy Odaiba w Zatoce Tokijskiej i jest najbliżej położonym od centrum miasta obiektem w okolicy. Dojazd pociągiem na dworzec kolejowy JR Tokio zajmuje 20 minut. We wszystkich pomieszczeniach można korzystać z bezpłatnego WiFi. Do dyspozycji Gości są przestronne pokoje w eleganckim europejskim stylu, w których można korzystać z bezpłatnego przewodowego dostępu do internetu. W każdym pokoju zapewniono telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych, puchowe poduszki oraz część wypoczynkową. Z pokoi na wyższych piętrach roztacza się panoramiczny widok na Zatokę Tokijską, Tęczowy Most i wieżę Tokyo Tower. Na 30. piętrze działa lokal Teppanyaki Icho i restauracja The Grill, z których roztaczają się spektakularne widoki na panoramę miasta. Do dyspozycji Gości jest również restauracja sushi, chińska oraz japońska, a także kawiarnie i bary.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. The property will contact the guests after booking on instructions about payment. Guests must make the payment within the instructed date or guest reservations may be cancelled. Additional fees may apply to breakfast for a child staying in an existing bed. Please contact the property for details. Different policies and additional supplements may apply for group bookings. Please note that guests under 20 years old are not permitted to enter the lounge after 18:00. Guests must be 16 years of age or older to access Le Club Fitness Facilities including its indoor pool and sauna. Please note that extra charges apply to use Le Club Fitness Facilities and the hotel's outdoor pool. Please contact the hotel for more details. Contact details can be found on the booking confirmation. Guests with a tattoo may not be permitted to enter the facility. The outdoor pool is closed from September until July. Please be informed that hotel member benefits and flight mileage will not be credited to guests booking from this website. Airport limousines to/from Haneda airports are available at a fee. Please visit the hotel's website for more information.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa) w cenie 2000 JPY za pobyt.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 0 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, masaż, kaplica / świątynia, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, prasa do spodni, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z podgrzewaną wodą, wino / szampan, kawiarnia na miejscu, zabiegi upiększające, zabiegi na ciało, fitness, zajęcia jogi, zajęcia fitness, trener personalny, szatnia / przebieralnia, basen, galerie sztuki, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: