+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Located just 500 metres from the Tirupati Railway Station and allowing free WiFi access, Hotel PLR Grand operates a 24-hour front desk to assist guests. The air-conditioned rooms feature a TV with satellite channels and wardrobe. The attached bathroom is equipped with a shower and free toiletries. Guests can approach the tour desk staff to plan a day trip or for car rental arrangement. Dry cleaning, laundry and luggage storage facilities are available. Dakshin, the in-house pure vegetarian restaurant, serves local, Indian, Chinese and Continental cuisines. Fusion, the multi-cuisine restaurant serves up Tandoor and local cuisines. Room service can be requested for in-room dining comforts. Hotel PLR Grand is 3 km from the temple Kapila Theertham, 5 km from ISKCON Temple and 25 km from the famous Tirumala Venkateswara Temple. The Andhra Pradesh State Road Transport Corporation( APSRTC) Bus Station is 100 metres from the property while Tirupati Airport is 12 km away.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Please note that couples are required to produce a marriage certificate or any valid proof of marriage at the time of check-in.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dorośli płacą Rs. 784 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, automat z napojami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking w garażu, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, owoce, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: