+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Flagship Aadrustam Residency, usytuowany w miejscowości Tirupati, oferuje wspólny salon oraz zakwaterowanie z klimatyzacją. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Srikalahasteeswara – 36 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Stacja kolejowa Renigunta Junction ( 11 km), Świątynia Międzynarodowego Towarzystwa Świadomości Kryszny ( 3,1 km), NTR Stadium ( 3,2 km). Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. W pobliżu obiektu Flagship Aadrustam Residency znajdują się liczne atrakcje, takie jak Dworzec autobusowy APSRTC Central, Old Tirchanoor Road i Stacja kolejowa Tirupati East. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Tirupati, znajduje się 13 km od obiektu Flagship Aadrustam Residency.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Łóżeczka dziecięce nie są dostępne.
Dodatkowe łóżka nie są dostępne.
obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pralnia, winda, przechowalnia bagażu, klimatyzacja, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: