+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
4-gwiazdkowy obiekt Parijat Lake Resort by GoldMark, Madhai - Satpura National Park położony jest w miejscowości Sārangpur i oferuje odkryty basen, ogród oraz wspólny salon. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju oraz restaurację. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje wyposażone w biurko, czajnik, sejf i telewizor z płaskim ekranem. W każdym pokoju zapewniono też prywatną łazienkę z prysznic. Wszystkie opcje zakwaterowania wyposażone są w szafę. Każdego ranka w obiekcie serwowane jest śniadanie kontynentalne lub wegetariańskie. W obiekcie Goście mogą grać w tenisa stołowego i rzutki. Na miejscu działa także wypożyczalnia samochodów. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i hindi, chętnie udzieli praktycznych informacji na temat okolicy obiektu. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Bhopal, znajduje się 128 km od obiektu Parijat Lake Resort by GoldMark, Madhai - Satpura National Park.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, pokój gier, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, tenis stołowy, rzutki, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, pokoje dla alergików, odkryty basen, klimatyzacja, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, dostęp dla wózków inwalidzkich, wysoka toaleta, niska umywalka, basen bez krawędzi, owoce, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, basen, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: