+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt HOTEL MARIA PARK, usytuowany w miejscowości Mūvattupula, oferuje taras, bezpłatny prywatny parking oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stocznia w Koczin – 48 km. Oferta obiektu obejmuje bankomat. Na miejscu znajduje się również restauracja. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. Personel służy także pomocą w wymianie walut. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w szafę i telewizor z płaskim ekranem. Wszystkie pokoje w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i biurko. Codziennie rano serwowane jest śniadanie kontynentalne, wegetariańskie i halal. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Ettumanoor Mahadeva – 34 km, Park rozrywki Wonderla Kochi – 35 km. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Koczin, znajduje się 39 km od obiektu HOTEL MARIA PARK.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, parking na miejscu, prywatny parking, szatnia / przebieralnia, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: