+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Kohua Bon - Kaziranga, położony w miejscowości Hatikhuli, zapewnia ogród, wspólny salon i taras. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju oraz restaurację. Na miejscu dostępny jest bezpłatny prywatny parking. Obiekt organizuje też płatny transfer lotniskowy. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono szafę. W prywatnej łazience zapewniono wannę lub prysznic i bezpłatny zestaw kosmetyków. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w klimatyzację i telewizor z płaskim ekranem. Codziennie rano w obiekcie serwowane jest śniadanie w formie bufetu. Pracownicy całodobowej recepcji, którzy mówią w języku angielskim i hindi, zawsze chętnie służą pomocą. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Jorhat, znajduje się 87 km od obiektu Kohua Bon - Kaziranga.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, ogród, taras, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, faks / ksero, przechowalnia bagażu, klimatyzacja, transfer (bezpłatny), transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, transfer, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: