+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
3-gwiazdkowy obiekt OYO Dhanlaxmi Restaurant & Guest House znajduje się w miejscowości Gheura. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Twierdza Mehrangarh – 33 km, Jezioro Balsamand – 31 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Jaswant Thada ( 34 km), Mandore Gardens ( 34 km), Machiya Safari Park ( 34 km). Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak wspólna kuchnia i obsługa pokoju. Personel służy także pomocą w organizacji wycieczek. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono szafę. W prywatnej łazience zapewniono wannę lub prysznic i bezpłatny zestaw kosmetyków. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w telewizor z dostępem do kanałów kablowych. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy w Dźodhpurze – 35 km, Kaylana Lake – 37 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Jodhpur, znajduje się 42 km od obiektu OYO Dhanlaxmi Restaurant & Guest House.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Łóżeczka dziecięce nie są dostępne.
Dodatkowe łóżka nie są dostępne.
zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, sejf, usługa parkingowego, biuro informacji turystycznej, wspólna kuchnia, codzienne sprzątanie, parking przy ulicy, meble ogrodowe, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: