+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Flagship Hotel Raj Pacific, usytuowany w miejscowości Ghaziabad, oferuje bezpłatne rowery oraz zakwaterowanie z klimatyzacją. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kompleks Czerwony Fort – 25 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Świątynia Gurudwara Sis Ganj Sahib ( 26 km), Pomnik Rāj Ghāt ( 27 km), Centrum wystawowe Pragati Maidan ( 29 km). Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak wspólna kuchnia i obsługa pokoju. Personel służy także pomocą w organizacji wycieczek. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w telewizor, a niektóre opcje zakwaterowania mają taras. Każdego ranka na miejscu serwowane jest śniadanie kontynentalne. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i hindi, chętnie udzieli praktycznych informacji na temat okolicy obiektu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Grobowiec Humajuna – 30 km, Kompleks świątyń Swaminarayan Akshardham – 31 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Nowe Delhi Indira Gandhi, znajduje się 50 km od obiektu Flagship Hotel Raj Pacific.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
obsługa pokoju, całodobowa recepcja, centrum biznesowe, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, klimatyzacja, wspólna kuchnia, codzienne sprzątanie, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: