+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt HOTEL FARAGI, usytuowany w miejscowości Simvolí, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, wspólny salon oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Archaeological Museum of Kavala – 39 km. Oferta obiektu obejmuje usługę konsjerża. Na miejscu znajduje się również restauracja. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w klimatyzację, biurko i telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości jest też prywatna łazienka oraz taras z widokiem na góry. Pościel i ręczniki są zapewnione. Pokoje wyposażone są w lodówkę. Okolica jest popularna wśród miłośników jazdy na rowerze. W obiekcie działa wypożyczalnia rowerów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: House of Mehmet Ali – 41 km, Folklore Museum of Nea Zichni – 26 km. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Kawala, znajduje się 76 km od obiektu HOTEL FARAGI.
Sauna jest nieczynna od śr. 30 lis. 2022 do śr. 31 maj 2023 Wanna z hydromasażem/jacuzzi są nieczynne od śr. 30 lis. 2022 do śr. 31 maj 2023
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Dzieci nie są akceptowane.
Łóżeczka dziecięce nie są dostępne.
Dodatkowe łóżka nie są dostępne.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, solarium, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, rzutki, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, łaźnia turecka / parowa, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, przechowalnia bagażu, WiFi, pokoje dla alergików, bezpłatne WiFi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, taras słoneczny, usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, WiFi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wskazówki dla niewidomych w alfabecie Braille'a, wskazówki dla niewidomych wyczuwalne w dotyku, wskazówki dźwiękowe, wózki dziecięce, kawiarnia na miejscu, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, udogodnienia spa, szatnia / przebieralnia, transfer, puby, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, muzyka na żywo, łucznictwo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: