+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Blue Garden Inn, usytuowany w miejscowości Fourka, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking oraz sprzęt do grillowania. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Fourka Beach – 1,8 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak wspólna kuchnia, całodobowa recepcja oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W każdej opcji zakwaterowania zapewniono balkon z widokiem na ogród. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w klimatyzację, szafę i telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości jest też prywatna łazienka oraz taras z widokiem na góry. Pościel i ręczniki są zapewnione. Każdy pokój wyposażono w ekspres do kawy, a w niektórych pokojach znajduje się kuchnia z piekarnikiem i płytą kuchenną. Wszystkie pokoje wyposażone są w lodówkę. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Saloniki-Macedonia, znajduje się 87 km od obiektu Blue Garden Inn.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Łóżeczka dziecięce nie są dostępne.
Dodatkowe łóżka nie są dostępne.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sprzęt do grillowania, przechowalnia bagażu, WiFi, bezpłatne WiFi, klimatyzacja, taras słoneczny, wspólna kuchnia, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, WiFi dostępne w całym obiekcie, parking strzeżony, meble ogrodowe, miejsce na piknik, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
"Zalety: czysto i schludnie mili właściciele
Wady: raczej nic"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: