+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Ten luksusowy czterogwiazdkowy hotel położony jest w malowniczej miejscowości Chanioti, w odległości zaledwie 150 metrów od plaży. Oferuje on 3 baseny o nieregularnym kształcie z przestronnymi tarasami do opalania. Goście mają możliwość aktywnego spędzania czasu podczas gry w bilard, tenisa stołowego i minigolfa. Nowoczesne pokoje i apartamenty oferują niewielki aneks kuchenny i są wyposażone w klimatyzację. Ich wyposażenie obejmuje również telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych lub kablowych, sejf, żelazko i deskę do prasowania. Pokoje i apartamenty dysponują tarasem lub balkonem. W pomieszczeniach ogólnodostępnych można bezpłatnie korzystać z WiFi. Hotel Lesse usytuowany jest w spokojnej okolicy, na terenie bujnych ogrodów, w otoczeniu lasu i drzew oliwnych. Najmłodsi Goście mogą spędzać czas na placu zabaw. Dodatkowo dostępna jest sauna oraz wanna z hydromasażem. Hotel Lesse oferuje posiłki w formie bufetu oraz wybór dań z karty i dysponuje barem przy basenie oraz niewielkim sklepem. Rano na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu. Co tydzień w hotelu organizowane są wieczory tematyczne. Hotel Lesse położony jest w odległości 700 metrów od centrum Chanioti, gdzie znajduje się wiele sklepów i restauracji. Usytuowany zaledwie godzinę jazdy od Salonik i lotniska Saloniki-Makedonia hotel Lesse oferuje Gościom możliwość wypożyczenia rowerów i samochodów. Ofertę hotelu uzupełnia bezpłatny parking.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Lesse Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 250 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) i mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, sauna, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, bilard, tenis stołowy, karaoke, rzutki, wanna z hydromasażem / jacuzzi, piesze wycieczki, kaplica / świątynia, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, łaźnia turecka / parowa, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, minigolf, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, zespół animatorów, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, klub dla dzieci, sklep na miejscu, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, zabawki do wody, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, posiłki dla dzieci, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, basen z widokiem, bar przy basenie, brodzik, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wózki dziecięce, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, zabiegi upiększające, manicure, pedicure, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż głowy, masaż całego ciała, fotel do masażu, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, galerie sztuki, wieczór filmowy, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), bingo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: