+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel Hilton Helsinki Airport położony jest zaledwie 10 minut spacerem od lotniska Helsinki-Vantaa i oferuje dźwiękoszczelne pokoje, restaurację, siłownię, saunę oraz salon Executive Lounge, w którym serwowane są koktajle i przekąski. We wszystkich pomieszczeniach dostępne jest bezpłatne Wi-Fi. Pokoje wyposażone są w telewizor LCD z dostępem do kanałów kablowych oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. W przeszklonej łazience znajduje się oddzielna wanna i prysznic. Restauracja oferuje szeroki wybór dań z karty. Po kolacji Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze. Codziennie rano na miejscu serwowane jest pełne śniadanie w formie bufetu. Z salonu Executive Lounge na najwyższym piętrze roztacza się widok na lotnisko. Przez cały dzień podawane są bezpłatne przekąski, ciasteczka i owoce.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hilton Helsinki Airport o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie.
W przypadku rezerwacji więcej niż 9 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa) w cenie 28 EUR za dzień.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 17 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci do 17 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, usługi konsjerża, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, automat z napojami, automat z przekąskami, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, posiłki dla dzieci, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, wino / szampan, miski dla pupila, fotel do masażu, fitness, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: śniadanie ok można było znaleźć coś dla każdego, gdyby Pani z obsługi była milsza i nie wprowadzała sytuacji nerwowej , rzucanie kubkami i dzbankami z kawą, swoim pieska podaje w kulturalniejszy sposób, no ale może miała słabszy dzień,
Wady: Przy meldunku musiałem zapłacić 200 euro kaucji , w hotelu tej klasy tratowanie jakimiś kaucjami jest oburzające , nie wiem czy od wszystkich klientów pobierają taką kaucję , czy tylko od Polaków? Pokój 2 osoby z możliwością dostawki z której skorzystałem i? brak miejsca do swobodnego poruszania się , Masakra za te pieniądze w tej klasie Hotelu : jakieś nieporozumienie :( .Zapraszam do polskiego Hotelu nawet *** z pewnością zastaniecie lepsze warunki i więcej przestrzeni , bez konieczności wpłaty kaucji (dodatkowe koszty należy sobie zaplanować rezerwę gotówkową 200 euro)"
"Zalety: Sniadanie wspaniałe, bliskość lotniska, dobra komunikacja z centrum. Polecam"
"Zalety: Bardzo ubogie śniadanie o godzinie 5:00, mały wybór, brak gorących potraw, expres do kawy robi wyłącznie kawę dużą lub małą,
Wady: Brak dostępu na najwyższe piętro taras, brak owoców, drogie dania w restauracji."
"Zalety: Świetna lokalizacja przy lotnisku, standard hotelu bardzo wysoki, elastyczne godziny śniadania (wydawane już od 3 rano)
Wady: nie mam żadnych uwag"
"Wady: Hotel wysyła wiadomości typu spam przed przyjazdem i po . Ilość i treść tych wiadomości jest absurdalna i niepotrzebna. To jedyna wada tego hotelu, ale na tyle poważna, że nigdy nie skorzystam z ich usług, jeśli będę miał wybór."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: