+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Apartman Ante położony jest w miejscowości Sukošan i oferuje ogród, taras oraz bar. Na miejscu zapewniono też bezpłatne WiFi, a Goście mogą podziwiać widok na ogród. Oferta apartamentu obejmuje bezpłatny prywatny parking oraz całodobową recepcję. W apartamencie zapewniono 1 sypialnię, kuchnię z lodówką i piekarnikiem, telewizor z płaskim ekranem, część wypoczynkową oraz 1 łazienkę z prysznicem. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Na terenie obiektu Apartman Ante znajduje się sprzęt do grillowania. W pobliżu obiektu Apartman Ante znajdują się liczne atrakcje, takie jak Plaża Zlatna luka, Plaża Dječji raj i Plaża Marina Dalmacija. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Zadar, znajduje się 5 km od obiektu Apartman Ante. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Osoby wiek bez znaczenia płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, windsurfing, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, ogrzewanie, nurkowanie, WiFi, bezpłatne WiFi, klimatyzacja, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), parking na miejscu, prywatny parking, parking strzeżony, parking przy ulicy, miejsce na ognisko, plaża, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostęp do personelu medycznego
"Wady: Bardzo mili gospodarze"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: