+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
"Byłem w "Mazowieckim" 2 lata temu i muszę przyznać, że z biegiem lat hotel pomału przekształca się z siermiężnego, późnogomółkowskiego molocha w nowoczesny i komfortowy budynek. Polecam!"
"Jestem studentem wynajmuje pokoj dwuosobowy. Jako jedyny hotel w Łodzi zadbał o studentów!!! Nie ma innego w Łodzi hotelu który miałby tak satysfakcjonujące studentów ceny. Pokoje są czyste, lazienki rownież, pościel czysta, łóżka wygodne. Polecam hotel wszystkim studentom!!!"
"Jest ok z zewnatrz straszna rudera, obok sklep nocny ale spalem w odnowionym pokoju i calkiem niezle. Zaskoczylo mnie bardzo dobre sniadanie:)"
"Przede wszystkim pomocna obsługa!!! pokoje przyjemne no i zmieniona restauracja - na lepsze! nareszcie!"
"Hotel, ok! polecam"
"Bardzo fajny hotel - choć może z zewnątrz nie wygląda - ale w środku po remoncie - i obsługa miła a to bardzo ważne szczególnie dla osób często będących w delegacji."
"Przyjemny hotel. Polecam!"
"Bardzo miły hotel, miałam pokój po remoncie-rewelacja. Obsługa pomocna i zawsze uśmiechnięta. Polecam gorąco!"
"bardzo miła niespodzianka na miejscu, bo choć zewnątrz nieciekawie to pokój wygodny, czysty i cichy. Fajne dziewczyny w recepcji - miłe i uśmiechnięte. Śniadanie i kolacja b.smaczne. Na pewno tam wrócę podczas kolejnego pobytu w Łodzi."
"W listopadzie 19-21 wynająłem pokój na dwie doby w hotelu Mazowiecki.Ogólnie pokój do przyjęcia,łazienka bez grzejnika a nazwanie telewizji "satelitarną" to ogromne nadużycie (3 kanały polskie,3 włoskie).
Śniadanie raczej skromne - bez sałatki,warzyw,deseru.
Samochód zostawiłem na parkingu hotelowym,który znajduje się przed głównym wejściem.Rano stwierdziłem,że do samochodu się włamano-ukradziono nawigację satelitarną i uszkodzono zamek w drzwiach.
Pani na recepcji stwierdziła,że nikt niczego nie widział,nie wykazała żadnego zainteresowania,nie zaproponowała pomocy.
Następnego ranka na tym samym parkingu należącym do hotelu leżały resztki szyby samochodowej.Obsługa recepcji ponownie nic nie widziała nic nie słyszała. pani z wyraźną ulga stwierdziła tylko że ten Pan (właściciel pechowego auta)już opuścił hotel. kierownik bez przekonania stwierdził ze hotel nie ponosi odpowiedzialności bo na recepcji powiesił sobie karteczkę "parking nie strzeżony". jest to tak żałosne ze zostawię to bez komentarza. ponadto kierownik miał wyraźny żal do Policji ze nie wystarczająco pilnuje terenu, który należy do hotelu i za który hotel ten od każdego klienta bierze pieniądze.
Może hotel powiesi sobie następna karteczkę "palimy w miejscu publicznym". Trudno ze niezgodne z prawem i równie żałosne. jest to jedyny hotel gdzie w holu recepcji jest palarnia, popielniczki i pali pani z obsługi recepcji.
Jestem zbulwersowany zarówno postawą obsługi hotelowej jak i kierownictwa.Jak można brać od ludzi pieniądze (i to spore) za hotel a nie brać odpowiedzialności za to co się dzieje na jego terenie???
Zastrzegam sobie prawo do opisania mego pobytu w państwa hotelu na innych stronach internetowych.
michal.parda@wp.pl tel:605321656"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: