
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel butikowy Golden Well wyróżnia się jedną z najlepszych lokalizacji w Pradze. Obiekt usytuowany jest tuż obok Zamku na Hradczanach, 7 minut spacerem od Mostu Karola i 3 minuty od Placu Małostrańskiego. Komfortowe pokoje wyposażone są w minibar, klimatyzację, telewizor z dostępem do kanałów telewizji satelitarnej oraz odtwarzacz multimedialny Apple TV. Z okien pokoi roztacza się widok na romantyczne dachy Pragi lub Ogrody Królewskie. W łazience znajdują się szlafroki i kapcie. W dniu przyjazdu Goście otrzymują drinka i mogą skorzystać z bezpłatnej usługi czyszczenia butów. W hotelu Golden Well oferowany jest szeroki wybór luksusowych usług i udogodnień, takich jak wieczorne ścielenie łóżek, wypożyczalnia filmów DVD, pakowanie i rozpakowywanie bagażu oraz bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu. Na 4. piętrze hotelu mieści się elegancka restauracja, której wnętrza ozdobione są renesansowymi elementami architektonicznymi. Z tarasu hotelu Golden Well można podziwiać wspaniałe widoki. Po lunchu warto wybrać się na spacer po Ogrodach Królewskich Zamku na Hradczanach. Renesansowy budynek, w którym usytuowany jest hotel, należał do cesarza Rudolfa II (1552–1612) i służył jako rezydencja legendarnego astronoma Tychona Brahego (1546–1601).
Z uwagi na dużą popularność restauracji, Goście proszeni są o wcześniejszą rezerwację stolika.
W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
przy sąsiednich ulicach (konieczna jest rezerwacja) w cenie 41 EUR za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 7 do lat 17 płacą € 65 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 7 lub więcej lat płacą € 72,80 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, masaż, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking w garażu, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, owoce, meble ogrodowe, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Wszystko"
"Wady: taksówka zamówiona przez hotel na lotnisko kosztowała 75 EURO, gdy zapłaciłam z lotniska do hotelu 40 EURO. to jest trochę przygięcie. mogłam sama zamówić...."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: