
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Casanova ai Tolentini is less than a 5-minute walk from Venezia Santa Lucia Train Station. It offers air-conditioned accommodation and free Wi-Fi throughout. Elegant rooms at the Casanova ai Tolentini feature a flat-screen TV and tiled floors. The private bathroom is complete with a hairdryer and free toiletries. Piazza San Marco and the Rialto Bridge can be easily reached by water bus or a nice walk .
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Casanova ai Tolentini o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Za zameldowanie poza wyznaczonymi godzinami pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 30 EUR. Możliwość późnego przyjazdu musi zostać potwierdzona przez personel obiektu.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
zwierzęta domowe są akceptowane, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego
"Zalety: Wszystko było jak najbardziej w porządku"
"Zalety: Lokalizacja blisko dworca, ładny widok na kanał, klimatyzacja w pokoju (podczas pobytu było 36 stopni), mała lodówka, wygodne łóżka
Wady: Brodzik w prysznicu zdecydowanie wymaga wymiany (bez klapek lepiej nie wchodzić)"
"Zalety: Lokalizacja"
"Zalety: Brak nawet jednorazowego kubka do wody to żenada....omijajcie ten obiekt !!!!"
"Zalety: - dobra lokalizacja
Wady: - brak osobistego kontaktu z wynajmującym
- telefoniczny i pisemny kontakt z wynajmującym - fatalny, opieszałość i ignorancja w stosunku do próśb kierowanych np. w sprawie chociażby minimalnego wyposażenia aneksu kuchennego
- całkowity brak wyposażenia aneksu kuchennego (na dobrą sprawę to był tylko dostęp do źródła wody z umywalką i szafką)
- fatalne kryteria tolerowane i akceptowane przez Booking (oszustwem jest oferowanie obiektu z aneksem kuchennym, którego nota bene nie ma, podczas rozmowy z konsultantem Booking jest niedopuszczalne aby tłumaczono się,że w ofercie faktycznie jest napisane że jest aneks, ale nie ma informacji o jego wyposażeniu, strata jednego dnia w Wenecji i pieniędzy na poszukiwanie sklepu gospodarstwa domowego żeby zakupić wyposażenie kuchenne - czajnik, garnek, patelnia, kubki, talerze - to jest jawne oszustwo i w tych czasach sytuacja niedopuszczalna. Na pewno jest to zniechęcające do korzystania z usług Booking."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: