
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Ten czterogwiazdkowy hotel butikowy mieści się w małej rezydencji w centrum Wenecji. Znajdą tu Państwo zabytkowe wnętrza, bogaty wystrój w stylu klasycznym oraz nowoczesne udogodnienia. Pokoje i apartamenty w hotelu Canal Grande są przestronne i luksusowo urządzone. Ich wyposażenie obejmuje bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu i telewizję satelitarną. Przez cały rok można w nich także korzystać z klimatyzacji i ogrzewania. Goście hotelu Canal Grande mogą zrelaksować się przy drinku na małym tarasie z widokiem na Kanał Grande. Do dyspozycji Gości są też sale konferencyjne, bar, punkt internetowy i całodobowa obsługa pokoju. Hotel Canal Grande posiada ponadto własną przystań, dzięki której można do niego szybko dotrzeć prywatną taksówką wodną lub gondolą. Profesjonalny personel służy pomocą przy rezerwacji wycieczek i chętnie udzieli niezbędnych informacji turystycznych. Na miejscu można również zarezerwować bilety do teatru i wielu innych miejsc.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W przypadku rezerwacji więcej niż 3 pokoi mogą obowiązywać inne zasady działalności obiektu i opłaty dodatkowe.
W przypadku rezerwacji więcej niż 3 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny
przy sąsiednich ulicach (konieczna jest rezerwacja) w cenie 50 EUR za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 3 do lat 12 płacą € 40 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Dorośli płacą € 60 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, pokój gier, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, parking w garażu, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wózki dziecięce, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Bardzo dobre śniadanie nad Canal Grande. Dogodne położenie. Wygodne łóżko. Warto skorzystać z organizowanej przez hotel wycieczki do huty szkła w Murano.
Wady: W pierwszym pokoju z sufitu kapała woda. Woda w Wenecji to nic nadzwyczajnego, ale z sufitu to jednak trochę zaskakujące :) Pan w recepcji był mocno zdziwiony, że nam to przeszkadza i zaoferował ręczniki, żeby opanować sytuację. Kiedy uznaliśmy jego propozycję za nieco śmieszną, to zaproponował zamienny pokój w budynku obok w gorszym standardzie. Nic innego nie było i musieliśmy się przenieść, Jako rekompensatę za niedogodności otrzymaliśmy paczkę ciasteczek ze sklepu. Trochę żenujące."
"Zalety: Lokalizacja i obsługa. Wszędzie miałam blisko i obsługa pomagała rozwiązać każdy problem, nawet dzieląc się plasterkiem na pęcherze na stopach."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: